Hans Anders viert 25 jaar hoorzorg: hoe groeiden ze uit tot een topspeler?

In 25 jaar tijd heeft Hans Anders zich ontwikkeld tot een grote naam in de hoorzorg. Hoe hebben we dit bereikt? Ivonne Grossouw, Category Manager Audio, licht het toe: “Sinds onze ‘Of je worst lust’-campagne in 1999 hebben we de markt toegankelijker gemaakt voor een breed publiek. Ons doel is altijd geweest om hoogwaardige hoorzorg betaalbaar te houden”.

Met StAr-gecertificeerde audiciens en een uitgebreid assortiment werken we aan oplossingen voor elk budget, zonder concessies te doen aan kwaliteit. “We investeren voortdurend in nieuwe technologie en samenwerkingen met topmerken en zorgverzekeraars”, vertelt Ivonne. “We zoeken bovendien altijd vakmensen die onze missie delen: hoorzorg toegankelijk maken voor iedereen”.

Dit jubileum vieren we met acties voor klanten en medewerkers, en door gebruikte hoortoestellen in te zamelen voor de Starkey Hearing Foundation, om wereldwijd toegang tot hoorzorg te ondersteunen. “Onze groei was nooit mogelijk geweest zonder onze gedreven collega’s en partners”, zegt Ivonne. “We hopen de komende jaren nog meer vakmensen te verwelkomen die met dezelfde passie willen werken”. Interesse in een baan bij Hans? Check jobs.hansanders.nl.

Voor meer info: jobs.hansanders.nl