Vaak krijgt Optitrade van audiciens te horen: ‘het is druk in de winkel’ én ‘de héle agenda staat vol’. Automatisch (en vaak ten onrechte) wordt er dan gedacht: consumenten weten de weg naar mijn winkel te vinden, het zal dus wel goed gaan! Maar een volle agenda betekent niet altijd dat u de juiste consument aantrekt. Het type consument dat u niet alleen nu waardevolle afspraken oplevert, maar ook de komende 10, 20 jaar. Om u hier meer inzicht in te geven heeft Optitrade Retail Marketing het hun missie gemaakt om u inzicht te geven in uw ideale consument én te adviseren hoe u deze consument het beste aan kunt spreken. Optitrade stelt u daarom graag voor aan het Hè-campagne team bestaande uit Optitrade, Loyalty Lab en Jill Marketing. Meer info: https://www.optitrade.nl/gehoorweken/
U staat op onze bucketlist!
“Al veel te lang is bij de zelfstandige audicien marketing iets dat niet heel hoog op het wensenlijstje staat. Zonde! Hoogste tijd dat we hier verandering in gaan brengen. Dit heb ik op mijn bucketlist staan voor 2022. Én laten we nu net een super leuke incentive toegevoegd hebben aan de Hè-campagne 2.0, namelijk het Bucketlist boek van Marleen Brekelmans. Hierin staan alle leuke plekjes die je echt moet bezoeken, gewoon in Nederland. Maar dit is niet de enige toevoeging! Samen met Shoebox is er een betrouwbare online hoortest ontwikkeld. Dankzij deze online hoortest kunnen consumenten gemakkelijk achterhalen hoe het met hun gehoor is gesteld. Gewoon thuis vanaf de bank. Tijdens de campagne kunt u kennis maken met de online hoortest. Daarna praat ik graag met u over de mogelijkheden voor het verlengen van deze nieuwe service. Zoals u misschien weet maak ik iedere week al heel wat kilometers, maar de komende week ga ik op mijn persoonlijke bucketlist-tour. Binnenkort sta ik dus bij u voor de deur om de kracht van de juiste marketing uit te leggen. Bellen kan ook altijd!”
— Silvia Boender| E. [email protected] | T. +31 (0)6 82 28 84 82
Waardevolle traffic genereren is onze passie!
“Begin 2022 zijn wij gestart bij Loyalty Lab. Misschien bent u ons zelfs al tegengekomen op de Audiologie Marathon. Voor ons is het belangrijk om uw winkel klaar te maken voor de toekomst door waardevolle traffic voor u te genereren. Hiervoor hebben we diverse tools. Uit onderzoek door de Universiteit van Leuven is gebleken dat campagnes met een incentive beter responderen bij uw doelgroep. Vandaar dat er is gekozen om het Bucketlist boek toe te voegen aan de Hè-campagne 2.0. Het grote netwerk van de schrijfster en uitgeverij geeft bovendien toegang tot een nieuwe doelgroep en genereert dus hele waardevolle traffic. Wat ons ook enorm gaat helpen is dat Optitrade samen met Shoebox een online hoortest gaat aanbieden. Die hoortest verwerken wij via QR-code op alle middelen voor deze campagne. Een online hoortest werkt bijzonder drempelverlagend voor consumenten die niet direct een afspraak voor een hoortest bij u durven te maken. Graag verlagen wij ook nu voor u de drempel om onze werkwijze persoonlijk toe te lichten. Dus mogen we binnenkort bij u binnenlopen?”
— Sidney Overes | E. [email protected] | T. +31 (0)6 46423389 & Reno van den Berg | E. [email protected] | T. +31 (0)6 29351105
Samen kijken we wat het beste werkt voor u!
“Bij Jill Marketing houden we van een persoonlijke aanpak. In onze gesprekken kijken we hoe we de juiste combinatie van middelen in kunnen zetten, zodat u zoveel mogelijk waarde voor uw investering terugkrijgt. Bovendien geven we u graag advies over hoe u de juiste consumenten aantrekt, bijvoorbeeld door dit voor u te analyseren. Wat u misschien nog niet wist, is dat audiciens die al mee hebben gedaan met de Hè-campagne in maart gebruik kunnen maken van een mooie herhalingsaanbieding. Meer weten over onze aanpak? Ik leg het graag persoonlijk uit”.
— Jeroen de Wit | E. [email protected] |T. +31 (0)6 31025736
Samen sterker en op de toekomst gericht! Ga naar www.optitrade.nl/gehoorweken voor meer informatie over de campagne. Inschrijven kan tot 29 augustus!