De make-over waar iedereen op zat te wachten. Audiciens en cliënten zijn beiden enthousiast over het ‘nieuwe’ Bernafon. Met de introductie van de Encanta-familie kwam er een frisse look, die ook technologisch scoort. Een merk waarvan u weet waar u aan toe bent: goed geluid, duidelijk verhaal. U kunt het zelfs online ervaren en zelf overtuigd raken. Want: horen is geloven. Dat weten ze bij Bernafon ook. De Encanta geluidsdemo’s en het nieuwe klinisch bewijs op alle technologieniveaus (vanaf ZN-categorie 4) zetten het nieuwe Bernafon dit jaar kracht bij. Luister zelf nog eens: www.bernafon.nl/encanta
U kunt sinds dit jaar Bernafon-producten ook makkelijker bestellen door de introductie van het vernieuwde MyBernafon-platform. De allernieuwste update ging op maandag 2 december live. De navigatie is simpeler, sneller en efficiënter en audiciens kunnen er ook bijvoorbeeld marketinginformatie en white papers vinden en downloaden. Het is kortom een platform speciaal ontworpen om audiciens nu en in de toekomst nog beter te ondersteunen, zodat ze meer tijd in hun cliënten kunnen investeren.
En zo doet het merk wat het belooft: audiciens ondersteunen met goede en moderne producten. Al die vernieuwingen werden afgelopen jaar goed en duidelijk uitgelegd in de webinarserie: ‘33 minuten met Bernafon’. U kunt ze alle vijf terugkijken via het kanaal: www.bernafon.webinargeek.com. Waarvoor elk 3 StAr-accreditatiepunten zijn te verdienen.
Voor meer info: www.bernafon.nl/professionals