Nieuw van Earline Magazine: consumentenblog Mams en Ik


Iedereen kent wel ons consumentenmagazine HZ&L: alles over Horen, Zien en Leven. Twee keer per jaar in een oplage van minimaal 50.000. Daarnaast faciliteren we facebook Horen, Zien en Leven. Nu is er ook de Consumentenblog van Horen, Zien & Leven!

Deze blog wordt geschreven door een moeder en dochter, beiden midden in het leven en bezig met gezond en fijn leven. Goed horen en zien horen daar natuurlijk bij.

Op deze manier maakt Earline Magazine Horen en Zien op een leuke manier toegankelijk voor heel veel vrouwelijke consumenten. Op de blog vindt de consument trends, look & feel, semi-wetenschappelijk nieuws over horen en zien en nog veel meer wat de vrouw van 25-60 belangrijk vindt: gezin, vriendinnen, reizen, mode, eten.

De blog past helemaal in de huidige tijd van communicatie: het scheppen van een band en het vertellen van een verhaal. Mams vertelt over het leven van haar dochter, dochter over het leven van haar moeder.

Met ons vak als onderwerp!
Laat ons maar weten wat u van Mams en ik vindt!

– Loes Brussen