Nieuw van Phonak: de Phonak eHelpdesk, uw online helpdesk!



Het helpdesk team van Phonak ondersteunt dagelijks vele professionals en is een cruciaal onderdeel van hun dienstverlening.

Vanwege het grote belang ervan breiden ze deze dienstverlening uit met iets geheel nieuws in de hoorbranche: de Phonak eHelpdesk.

Deze gloednieuwe tool is een state-of-the art uitbreiding van onze telefonische aanpasondersteuning naar de audicien. Innovatieve hooroplossingen brengen eenvoudigweg meer vragen met zich mee, waarbij Phonak merkt dat het zwaartepunt bij de accessoires en draadloze communicatie systemen ligt.

De Phonak eHelpdesk speelt hierop in met gebruikmaking van alle beschikbare online tools en technieken. Uw vragen hebben hen geïnspireerd om deze online hulp te maken, waarbij zij u 100% praktische informatie geven!

Wilt u de Phonak eHelpdesk op uw tablet gebruiken, download dan even de “Articulate Mobile Player” in de Play Store (Android) of de App Store (iOS) voor een nog groter gebruiksgemak.

Kijk nu op www.phonakehelpdesk.nl en test de eHelpdesk zelf.