Optitrade presenteert in samenwerking met leveranciers een gloednieuwe landelijke audiologie campagne, waardoor in de rustige maanden meer consumenten de weg naar uw winkel gaan vinden. De kracht van een landelijke campagne zit hem in de herkenbaarheid. Hoe meer zelfstandige audiciens dezelfde krachtige boodschap communiceren, des te meer consumenten zich bewust worden van de kwaliteiten van de zelfstandige audicien. Samen staan we sterker!
Het thema “KWALITEIT. ZOALS HET HOORT.” De campagne start tijdens Wereld Gehoordag op 3 maart en loopt t/m 16 april 2022. Dé ideale tijd om klanten te overtuigen dat een goed gehoor, een goede kwaliteit van leven biedt en de vaak herhaalde ‘Hè?’ in te ruilen voor kwaliteit.
De campagne heeft als doel meer bewustwording creëren en het belang van een hoortest aan te kaarten bij nieuwe klanten. Bestaande klanten helpen we herinneren dat u altijd voor ze klaarstaat voor de beste hoorzorg.
55+’ers met mogelijk gehoorverlies. Deze groep staat vol in het leven en hecht waarde aan de kwaliteit van het leven en kwaliteit van goed kunnen horen.
Dankzij de samenwerking en sponsoring van leveranciers en Optitrade hebben ze twee betaalbare en effectieve pakketten samen kunnen stellen. Bovendien is de campagne inzetbaar op meerdere kanalen (print, online en in de winkel) en op bepaalde punten te personaliseren.
We herkennen het allemaal. U vertelt een verhaal, een mop, het laatste nieuws, wat onnozels. De reactie van uw gesprekspartner verraadt dat hij niet heeft geluisterd. ‘Hè?’
Dit is de internationale code voor: ‘ik heb het niet gehoord of verstaan.’ Hè? Huh? Que? Onbeleefd wellicht, maar oh zo makkelijk om te zeggen en te begrijpen. Het verleidt de spreker om het nogmaals te proberen. Het lijkt ook onschuldig. Maar vaak herhaald, zit achter dat kleine woordje een vaak onbesproken probleem.
Hè? verwoordt op een grappige manier de werkelijkheid van de doelgroep. De campagne is daarom met een knipoog.
Door mee te doen aan de campagne komt u via verschillende uitingen in beeld bij twee hele belangrijke consumentgroepen, waardoor het aantal klanten in uw winkel zal toenemen.
Samen wordt er bewustwording gecreëerd voor de lokale zelfstandige audicien.
Graag lichten ze in een persoonlijk gesprek toe welke pakketten er voor u beschikbaar zijn en welke extra voordelen u krijgt als Optitrade-klant! Via [email protected] of www.optitrade.nl/gehoorweken.