Op de site van Radar kunnen consumenten slechte maar ook goede ervaringen delen. Uit de inzendingen wordt een winnaar getrokken die de ‘warme’ en ‘koude’ douche toebedeeld krijgen. Specsavers Zwolle mag zich tot één van de inzendingen voor een warme douche rekenen!
Verschrikkelijk slechte service meegemaakt? Of een keer onverwacht in de watten gelegd door een bedrijf? Laat het Radar weten. Geef hier een bedrijf op voor een Warme of Koude Douche en bekijk inzendingen van anderen. Een Douche reiken we uit aan een bedrijf dat jou op een exceptionele manier heeft geholpen (Warme Douche), of juist verschrikkelijk in de kou heeft laten staan (Koude Douche). Het gaat dus om service die beter of slechter is dan je redelijkerwijs zou mogen verwachten. ( – Radar)
Lees onderstaand de inzending van Mw. Hus-Jacobs:
Wij hebben een Gambiaanse schoonzoon: Babaoucarr. Ten gevolge van toenemende slechthorendheid van diens vader, is telefonisch contact bijna onmogelijk geworden. Door de grote armoede in dit land krijgt dit geen aandacht.
Zelf draag ik al ruim 5 jaar hoortoestellen, op den duur voldoen ze niet meer aan onze eisen. Verzekeringstechnisch heb je in Nederland naar 5 jaar recht op een bijdrage in de aanschafkosten van nieuwe toestellen. Dit heb ik enkele maanden geleden gedaan. Hierop ontstond het idee, zou Baboucarrs vader iets aan deze toestellen hebben?
Ter informatie mijn audicien gebeld; deze toestellen waren op mijn gehoor ingesteld. Zijn reactie: We maken meteen een afspraak. Hij heeft de toestellen ‘vlak’ gemaakt, losse onderdelen vernieuwd, pakjes met oordopjes in diverse maten en doosje batterijen voor ongeveer een jaar toegevoegd. Op mijn vraag, wat ben ik U schuldig, antwoordde hij: ‘Niets, dit doe ik graag. Ik ben eens in Gambia geweest en heb de levensomstandigheden daar gezien.’
Daarom nomineer ik de heer Scheepstra, audicien van Specsavers Zwolle graag voor een zeer warme douche!!!
Kijk en houd de uitslag in de gaten op de site van Radar: http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche