Precies een week geleden (donderdag 3 maart) is Optitrade Retailgroep gestart met de landelijke bewustwordingscampagne ‘Hè?’ tijdens de Internationale Dag van het Gehoor. Net als de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) wilt Optitrade mensen oproepen voorzichtig om te gaan met hun gehoor.
Ook was het een perfect moment om de lokale vak-audicien naar voren te schuiven als ideale partner voor al uw gehoorproblemen. Want uw lokale vak-audicien luistert, test, toetst en stelt fijn.
De Hè-campagne loopt van 3 maart tot en met 16 april. Silvia Boender van Optitrade (Business Development Manager Audiologie) rijdt in die tijd als de ultieme vertegenwoordiger het hele land door! Heeft u haar al gespot? Misschien wel bij de feestelijke opening van Hoorcentrum De Wolden. Deze nieuwe Optitrade-klant is direct gestart met de Hè-campagne om meer lokale bekendheid te krijgen in Zuidwolde.
De bewustwordingscampagne van Optitrade Retailgroep is in samenwerking met NOIZEZZ Hearing Protection, Bernafon, ReSound, Unitron, Phonak, Interton en Oticon. Samen benadrukken ze het belang van goed gehoor voor iedereen!