Zilveren Kruis maakt uitgaanspubliek bewust van gehoorschade

Hoe bereik je een jong publiek om ze bewust te maken van de gevolgen van gehoorschade? Zilveren Kruis schakelde vlogger Mertabi in, die onder andere collegavloggers StukTV en rapper Negativ in de maling nam met een neppiep in een taxi.

De doelstelling was hierbij het uitgaanspubliek bewust maken van gehoorschade en ze gehoorbescherming laten gebruiken. In de taxi van ADE naar huis krijgen de vloggers en rapper te maken met een zeer irritante piep. Zouden ze deze keer dan echt hun oren aan een overdosis lawaai hebben blootgesteld? 

Gelukkig horen ze al snel van Mertabi dat het een grap was, maar dat gehoorschade wel degelijk een serieus onderwerp is. Op de site van Zilveren Kruis staan vijf veelgestelde vragen over gehoorschade bij jongeren.

Bekijk hieronder de video:

bron: marketingfacts


https://player.vimeo.com/video/142872325?title=0&byline=0&portrait=0