Vorig jaar nam GAIN ons mee op reis naar de toekomst: hoe zou hoorzorg er over 30 jaar uitzien? Dit jaar staat de reis van de klant centraal.
GAIN streeft naar een complete benadering van hoorzorg in de verschillende hoor-fases in iemands leven. De hoorzorgprofessional gaat hierin een steeds belangrijkere rol spelen. Op welke manieren kunnen professionals de klant optimaal begeleiden gedurende deze reis? En hoe kan GAIN jou hierin ondersteunen?
GAIN verrijkt je kennis over gehoorbescherming, hoorhulpmiddelen, hoortoestellen en gehoorverbetering. Wat zijn de bijzondere huidige en toekomstige ontwikkelingen? Wat laat onderzoek ons zien en met welke big data spelen we in op de behoefte van de markt?
Een spraakmakende gastspreker stijgt boven de dagelijkse praktijk uit en neemt je mee langs de hele customer journey. Vervolgens wordt ingezoomd op verschillende thema’s en word je voorzien van handige insights en praktische tips, direct te vertalen naar de praktijk en winkel. Hoe geven we gehoor aan het vervolmaken van de hoorzorg? GAIN presenteert zijn campagnes en tools die hierin voorzien.
Maandag 26 september 2022
Je kunt het GAIN-event op locatie bijwonen of live online volgen.
15.30 – 16.00 – Ontvangst | Zoetermeer
16.00 – 18.30 uur – Programma | Zoetermeer en online
18.30 – 19.30 uur – Netwerkborrel | Zoetermeer
www.analytics-eu.clickdimensions.com
Meld je hiervoor aan via www.vereniginggain.nl/nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het programma en de activiteiten van GAIN.
Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan het GAIN-event en StAr-punten worden aangevraagd.