Welke impact heeft de ‘1,5 meter-samenleving’ op je winkelprestaties? Hoe schat je de performance van elke locatie correct in? En welke concrete groei-acties kun je nemen? Ontdek het op 14 mei tijdens een live RetailSonar-webinar!
In een uurtje tijd illustreert geomarketingspecialist RetailSonar hoe je de prestaties van je winkels in deze disruptieve tijden analyseert. Op basis van data-gedreven inzichten krijg je een helder antwoord op deze businessvragen:
· Wat is de impact van corona op mijn winkelprestaties?
· Welke winkels presteren goed, welke winkels presteren minder?
· Waar focus ik best op marketingactivatie en bij welke winkels zet ik juist beter in op loyalty-acties?
· Wat is de impact van locatiefactoren zoals zichtbaarheid, experience & convenience op je omzet?
· Hoe vermijd ik klantenverlies (churn) na het sluiten van een fysieke locatie?
· Welke impact heeft het sluiten van een winkel op mijn andere winkellocaties?
· Voor welke winkels zijn in-store of near-store acties noodzakelijk?
· Hoe weet ik of ik overal wel het juiste assortiment aanbied, aangepast aan de lokale omgeving?
· Hoe merk ik dat ik nog onvoldoende inzet op omnichannel in mijn fysieke locatie?
· Welke winkels zouden beter presteren op een andere locatie?
· Waar liggen er nog kansen voor expansie?
Schrijf je in voor dit gratis webinar en ontdek alle antwoorden op 14 mei!