Heeft u de column van Mirjam Lems al gelezen in ons nieuwste Earline magazine?
“Ongeveer een jaar geleden werd ik als grafisch ontwerper benaderd door Audiform, oortechnisch lab. Zij zijn producent van oorstukjes en gehoorbescherming op maat en wilden graag een nieuwe
brochure waarmee ze hun doelgroep (wederverkopers en particulieren) wilden laten weten wie Audiform is, wat ze doen en hoe ze werken. Omdat ik nauwelijks iets wist over dit onderwerp, wilde ik me wel goed inlezen. Ik vind namelijk dat je als ontwerper niet zomaar iets kunt bedenken. Je moet wel enige kennis hebben van het werk van je klant en belangrijker nog, van hun doelgroep. Er volgde een briefing, wat brainstormsessies en de aanlevering van fotomateriaal en tekst. Hiermee kreeg ik een redelijk compleet beeld van Audiform én van de branche. Het streven was om een
spraakmakend en opvallend campagnebeeld te bedenken, dat als basis kon fungeren voor al hun uitingen. Iets waarmee ze herkend en bekend zouden worden binnen de branche, maar vooral ook daarbuiten.
Benieuwd naar de rest van de column en naar het uiteindelijke campagnebeeld? Lees dan verder hieronder!