Maak als zelfstandig audicien het verschil!

In een competitieve markt waarin grote landelijke spelers de toon zetten, is het belangrijk dat u als zelfstandig audicien op lokaal niveau het verschil maakt. Dat is een uitdaging! Optitrade ondersteunt u bij alle aspecten die hierbij aan de orde komen. 

Als lokale audicien wilt u zich profileren met persoonlijke service, professioneel advies, een aantrekkelijke winkel en kwaliteitsproducten. De klant besluit uiteraard zelf wat hij of zij nodig heeft, maar de consument kan geen keuze maken zonder professioneel advies van u, de expert op het gebied van horen. Uw kracht als zelfstandig audicien is het helpen van de klant in uw winkel bij het maken van de juiste keuze. Dàt is wat u onderscheidt van de commerciële ketens. Dit event neemt plaats op 29 januari 2018.

De onderwerpen:

  • Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn organisatie versterk en laat groeien door commerciële trainingen en business development?
  • Welke nieuwe producten en audiologische ontwikkelingen zijn er?
  • Welke doelgroepen bedien ik in mijn winkel en hoe spreek ik hen het best aan?
  • Wat is de invloed van het interieur van mijn winkel en hoe kan ik het meeste uit mijn pand halen met behulp van een interieurbouwer?
  • Wat kun je eigenlijk leren van je competitie en de ketens?

Kortom: een eigentijds en prikkelend programma!

Laat u tijdens de Optitrade Audiologie Marathon inspireren en informeren, zodat u met frisse ideeën en vol energie het nieuwe jaar ingaat!

 

In nauwe samenwerking met Optitrade zal snel na de Audiologie Marathon een [email protected]e verschijnen. Met verslagen van de lezingen, extra informatie en heel veel nieuws.

Deze zullen wij naar al onze lezers sturen.

Dit gaat om 2.200 e-mailadressen:
Alle audiciens, eigenaars en personeel, in Nederland en Vlaanderen
Alle audiologische Centra in NL
Alle KNO artsen in NL
Alle opticiens geïnteresseerd in horen, NL en VL

Hieraan kunt u als leverancier deelnemen. En zo uw dienst of product nogmaals onder de aandacht van alle klanten en prospects brengen.
Een 1/1 pagina fotoverslag (net als EUHA) kost slechts 500 euro. Een spread kost 750 euro.
Ook zijn er diverse mogelijkheden voor advertenties, productpresentaties en natuurlijk onze goed bekeken video’s!

Voor meer informatie: [email protected]

Meer weten over de Optitrade Audiologie Marathon 2018? 

Neem dan contact op met Olaf Schuurmans, Product Specialist Audiologie

T. (31) 6 10 57 97 18

E[email protected]

Inn Style Maarssen
Herenweg 55
3602 AN Maarssen

www.innstyle.nl