Lift mee op het succes van de GOED HOOR-weken 2024

Vorig jaar hebben de deelnemende audiciens met de GOED HOOR-campagne een gemiddelde kooprespons weten te realiseren van 3,5%. Ook dit jaar biedt Optitrade Retail Marketing zelfstandige audiciens de mogelijkheid om mee te liften op het succes van deze impactvolle weken. Met sponsoring van audicienleveranciers van ten minste €500,- blijft die extra aandacht mooi betaalbaar. Inschrijven is mogelijk, en we leggen u graag uit hoe Optitrade u de bijzaken uit handen neemt.

 

Zorg vraagt om aandacht. Als audicien realiseert u zich dat maar al te goed. Niet altijd, maar wel op het juiste moment en het liefst tijdens opgezette tijden. Daarom de GOED HOOR-weken, dit jaar in een ander jasje! Als ondernemer heeft u de keuze uit drie verschillende campagnebeelden, passend bij uw winkel en doelgroep. (Eigen creatie? Dat kan natuurlijk ook.)

Hoe de consument verleid wordt

Een cadeau loont. Onderzoek toont aan dat de conversie van een consumentencampagne significant verhoogd wordt als de afzender de ontvanger beloont met een cadeau. Zo laat u een blijvende indruk achter bij uw klanten. Opgedeeld in twee boodschappen die elk een specifieke klantgroep met bijbehorende behoeften aanspreken:
– Voor uw klanten | In deze variant benadrukt u het belang van een goed afgesteld hoortoestel. Als extra verleiding kunt u klanten die reageren belonen met een unieke Marie-Stella-Maris Giftset.
– Voor nieuwe klanten | In deze variant verleidt u potentiële klanten om gratis hun gehoor te laten testen. Als extraatje kunt u na de hoortest een Bucketlist boek cadeau geven.

 

U kunt zich nu inschrijven

Er zijn twee instapmomenten gebaseerd op de perfecte timing voor de juiste doelgroep. Inschrijven voor deze campagne is mogelijk tot en met 7 april (voor de prospects) en tot en met 2 juni voor de bestaande klanten.

 

Campagnelooptijd
– Voor uw klanten: 1 juli t/m 24 augustus 2024.
– Voor nieuwe klanten: 6 mei t/m 29 juni 2024.

 

MEER INFORMATIE

Neem gerust contact op voor persoonlijk advies:

Optitrade | Demelza Rapmund: +31 (0)6 821 643 19
Loyalty Lab | Uw marketing consultant: 020 799 5046
Jill Marketing | Uw marketing consultant: 085 201 9711

.

www.optitrade.nl/goed-hoor-weken/

.

Zelf inschrijven? www.hoormarketingplatform.nl