Oticon vernieuwt webshop- en serviceplatform MyOticon

Oticon vernieuwt zijn hele webshop- en serviceplatform voor zelfstandige audiciensbedrijven en breidt deze significant uit. Het vernieuwde MyOticon biedt meer mogelijkheden en is gereed voor de toekomst.

Het wordt nu veel gemakkelijker voor audiciens om voor hun cliënten te bestellen wat Oticon zoal te bieden heeft, van hoortoestellen tot accessoires, en van filters tot tools. Dankzij dit verhoogde gemak wordt de efficiëntie in de praktijk verhoogd en blijft er meer tijd over voor de audicien die besteed kan worden aan het bieden van optimale hoorzorg aan huidige én nieuwe cliënten.

 

Bestel gemakkelijk en 24/7 wanneer dat het beste uitkomt

Naast de webshopfunctionaliteit, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2020, gaat MyOticon extra servicefunctionaliteiten aanbieden. Voorbeelden van de verbeteringen zijn een goed overzicht van alle orders en reparaties, het toevoegen van track & trace nummers en een geüpdatete interface. Dit alles is 24/7 beschikbaar, waardoor er altijd toegang is tot informatie over toestellen en andere bestellingen die zijn geplaatst. Martijn Renzema, Operations Manager bij Demant Nederland zegt hierover: “Een efficiënt en eenvoudig bestelproces is belangrijk voor het overgrote deel van onze klanten en op deze manier willen we hierin voorzien”.

Door bestellingen via MyOticon te plaatsen wordt ook de kans om per abuis onjuiste productcombinaties te bestellen kleiner gemaakt. Het is altijd precies duidelijk wat de bestelling is. Het is daarnaast ook mogelijk om favorieten aan te maken in de webshop zodat de producten die vaak bestelt worden heel eenvoudig en snel terug te vinden zijn. Wordt er bijvoorbeeld met regelmaat een Oticon Real 1 miniRITE R in de kleur Olive Green met een 85 luidspreker besteld, dan is deze met minimale inspanning opnieuw te bestellen.

 

Aan de slag met MyOticon

Voor meer informatie, of om gebruik te maken van deze nieuwe versie van MyOticon, kan er contact worden opgenomen met de Customer Service van Oticon op [email protected] of via 020-5455780. Petra Vergers, Lead Customer Service bij Demant Nederland zegt: “Onze zelfstandige klanten kunnen nu nog makkelijker en sneller hun orders plaatsen, wanneer het hun uitkomt. Wij nodigen natuurlijk ook klanten die nog geen gebruik maakten van het MyOticon platform van harte uit hier kennis mee te maken en ermee aan de slag te gaan.”

 

www.oticon.nl

Tags: