De zomer is begonnen!

Uw klanten – en wij hopen uzelf ook – genieten straks van een welverdiende vakantie. Het hoortoestel gaat uiteraard mee op reis. We hebben een paar speciale Starkey features voor u op een rij gezet die een verre reis (of gewoon lekker in eigen land) heel ‘hooraangenaam’ maken.

 

Lekker zwemmen met IP 68++

Starkey’s gehele Evolv AI range heeft een 100% + pass rate voor de IP68 normering en nu zelfs nog daarboven. Een plons in het water is daarom geen enkel probleem. Wel fijn als uw klant het toestel niet verliest en daarom natuurlijk ook niet direct aan te bevelen, maar het kan wél. Ook best belangrijk: een zwemdiploma.

 

Zelfcheck

Een diagnostische test uitvoeren voor de componenten van een Starkey hoortoestel doet de vakantieganger natuurlijk gewoon zelf. Zo hoeft uw klant niet meer direct naar uw winkel en geniet ongestoord van de zon. Zelfcheck voert een diagnostische test uit voor de werking van verschillende componenten van de hoortoestellen, waaronder microfoons, luidspreker en sensoren.
Zelfcheck toont de gegevens op de smartphone en geeft indien nodig instructies voor onderhoud. Veel problemen worden immers veroorzaakt door cerumen of vervuiling en zijn eenvoudig op te lossen, óók op vakantie.

 

Hoe het werkt

 

TeleHear, úw wereldwijde service

Met ‘TeleHear’ maakt u moeiteloos verbinding met uw klanten, wáár deze ook zijn. TeleHear is een synchrone tool voor het programmeren van zorg op afstand waarmee u moeiteloos verbinding kunt maken met uw klanten, waar deze zich ook ter wereld bevinden. U kunt vergaande individuele aanpassingen maken, zoals het in- en uitschakelen van programma’s, het wijzigen van instellingen en de bediening van de toestellen. De basis van TeleHear wordt gevormd door een live videoverbinding met uw klant via de Thrive app.

Wanneer u een sessie start, hoeft uw klant alleen maar op de ‘pop-up’ op zijn iPhone of Android smartphone te drukken om de sessie te starten, gemakkelijker kan het niet!

Realistischer dan een belevingsruimte in de winkel, is om de hoortoestellen in te stellen voor (en op) de locatie waarin de klant zich op dat moment ook daadwerkelijk bevindt en waar hij een wijziging voor wenst. Dan kan de gebruiker in ‘real life’ beleven hoe het geluid klinkt en of de aanpassingen die u doet ook daadwerkelijk een verbetering zijn, zonder nog naar uw winkel te hoeven reizen. Dat is pas een onderscheidende service.

 

Be international: Starkey’s unieke vertaaltool

Communiceer eenvoudig met mensen die een andere taal spreken via de gebruiksvriendelijke Thrive app. Deze app vertaalt tot 27 talen naar het Nederlands. Spraak van de gebruiker wordt vertaalt en op het telefoonscherm weergegeven via de Thrive app. De vertaalde spraak van de gesprekspartner wordt op het scherm weergegeven en naar de hoortoestellen van de gebruiker gestreamd.

Spraak naar tekst is ook superhandig en lijkt net op ondertiteling voor de echte wereld. Gesprekken worden uitgeschreven zodat de gebruiker eenvoudig kan lezen wat er wordt gezegd.

Het is real-time ondertiteling voor alle luistersituaties en zet gesprekken om in tekst die de gebruiker vervolgens op het scherm van zijn smartphone kan zien. Er is mogelijkheid tot het opslaan, doorsturen, kopiëren of e-mailen van de uitgeschreven tekst.

 

MEER INFORMATIE

Starkey Nederland
KIND HOREN B.V. | Distributeur voor de Benelux
Laan van de Leeuw 50
7325 PB Apeldoorn
055 360 21 11

Accountmanagement Starkey Benelux
Jeroen Douw | [email protected] – Mobiel: +31 (0)6-220 620 70
Thom Boschloo | [email protected] | Mobiel: +31  (0)6-285 808 69
Robbert Dingenouts | [email protected] | Mobiel: +31 (0)6-183 542 27
Guillaume Lapere | [email protected] – 06-430 589 22

[email protected]
www.kindhoren.com
www.starkey.nl

Tags: